min söta maja

min söta maja....

vi hade återbesök hos vetrinären i måndags, kl 14.00 på viskadalens djurklinik som ligger i veddige.
hon fick äntligen bli av med tratten, tjohoo ropade maja!!! :)
men kortinsonet måste vi fortfarande ge, i 4 veckor till, med mindre å mindre dosering för varje vecka som går.
men det e hon duktig på nu att ta emot, hon stretar inte emot nånting, hon vet vad som gäller. det e markus som sköter det så bra.  

          

     
      maja som e som en svans efter mig :)

nu befinner man sig mitt i veckan, känns långt till helgen....bara morgondagen e över så rullar det på, fullt upp å göra med på jobbet. många som har panik nu innan jul....

fick ut å handlat lite julklappar me, skönt att det börjar närma sig slutet på det planet. har lite småkrafs kvar till dem jag redan har handlat till + adam kvar å köpa till.
så det röjer jag undan snabbt.

ska göra iordning mig inför natten nu

ha det bra!  kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0