lördagen...

kl 9 steg vi upp, markus sov till kl 10. å efter det var det dags för frukost. leons mormor (min mor) skulle ta över barnpassningen så hon kom å hämta leon vid 11.

idag hade markus innebandymatch som jag var å kollade på, dem vann med 9-3, gött det!!
sen åkte vi hem, hade tänkt å åka till robert å festa idag, men det blev hos oss istället.

               

                                  


sen blev det en sväng till hotellet, där det tidigare på kvällen hade varit julbord. björn, åsa, jonas å therese var där på julbord, så vi hälsade på dem lite, tog en öl å tjöta lite skit. jag å markus gick hemåt runt 01.15, tog vägen förbi PG´s, där jag köpte mig en halv mos å en halv pommes tallrik, å markus tog en klassisk hamburgetallrik.
sen var det hem å lägga sig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0