lite julfirande idag

först måste jag ta lite om gårdagen.... johanna kom  förbi mig vid 20.00 med en påse fylld med godsaker, en massa goda ostar, kex å godis....:) jag själv hade vindruvor å melon hemma, så det belv ett riktigt mumsigt gottebord. satt å tjöta en massa skit, lyssna på god musik å åt som aldrig förr....mysigt!! :)¨

sen vid 23 tiden så kom frida från ulricehamn å hämta upp oss, så åkte vi hem till johanna å andreas lägenhet där grabbarna redan hade värmt upp, festa vidare till 00.00 sen for vi till borås. vi gick till XåY. det var ...............................................TRÅKIGT VÄRRE!!!!
men som tur var så behövde vi bara pinas i en timme, eftersom vi kom in så sent. tog oss efter krogrundan en sväng om till Mc´Donalds, sen for vi hem till kinna igen.

mår prima idag....skönt!! markus kom hem från jobbet vid 10.30, fick en mysig god morgonkram :) jag palla mig upp ur sängen, å så dukade vi fram god frukost inne i tv-rummet, å så myste vi med en film. det blev "smother" helt ok....

e så himla skönt väder så fick ångest å vara inne, så vi palla oss ut på en rask promenad me...

sitter nu efter min goa dusch med en kaffe i ena handen å skriver i bloggen, medans markus å hans pappa som kom förbi för en stund sedan sitter å fixar med markus playstation 3.

vi ska snart hem till markus mamma å syster å fira lite jul idag, har inte hunnit fira med dem ännu. bättre sent än aldrig som man säger.....:)

be back later.....:)
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0