fredagen...

i fredags efter jobbet var det dags för att passa leon. han kom till oss vid 2, men då jobbade jag fortfarande så markus fick ha honom för sig själv ett tag. dem gick ut å spela fotboll som är leons största intresse. jag dök upp kl 4. å när jag öppnade ytterdörren så sprang lille leon fram till mig å så fick jag en bamsekram. :)

  
   här stannade leon upp i sitt hoppande när markus började klia honom
   på ryggen :) det tyckte han var riktigt skönt!!!

                                            


ja, mysigt hade vi. han sov över hos oss med, lilla leon tog halva våran dubbelsäng för sig själv medans jag å markus fick knö på den andra halvan.....:) hihi...
vi fick sova lite iaf. han sov i 11 timmar, så det var ju skönt, vi gick upp kl 9......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0