fina julklappar :)

vi var hos markus mamma å syster innan å åt god mat å bytte lite klappar..... :) fick jättefina grejer.
här e några av julklapparna jag fick i år:......

  
   min fina golfbag jag fick av min markus :)

  
   yoga matta som jag fick av carola (markus mamma)

  
   ett par örhängen som jag oxå fick av carola

  
   ett massage set som vi fick av markus lillasyster; sandra :)

så nu ska jag få markus i arbete....haha!!! å örhängerna jag fick av carola kom inte bättre, jag leta precis efter att par svarta örhängen till nyår, å nu e det löst!!! så tack carola! :)

ska mysa lite med maja å markus nu innan det e läggdags, ska ju vara pigg till jobbet imorn. inte så sugen, har varit riiktigt gott å vara ledig så många dar nu, men det e ju bara två arbetsdagar sen en vecka ledigt!! :)

gonatt på er!!!! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0