det börjar närma sig....

....slutet på julklappshandeln.....skönt det!! fick handlat allt till min älskling markus idag, blev riktigt nöjd med mina köp.
kan inte säga mer, kan ju hända att han går in på min blogg å läser :)

just nu sitter han på borås golfrestaurang med sitt jobb på julbord. medans en annan får sitta här hemma å uggla. kunde ju fått tatt me respektive.....:) hade inte vart fel....haha :)
men men...

har precis kollat på ett till avsnitt av prison break, det händer grejer alltså. mycket spännande nu. men som jag sagt innan, alla planer går åt skogen för dem.

jaja, får ta å leka lite me maja, har inte gjort det på flera dar, känner mig riktigt taskig!!

ha det gott, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0