åhh vad bra!!!

gud vad bra den var!!! jag har velat se den sååå länge nu å igår fick jag se den :) man har ju hört från flera att den ska vara bra, å filmen jag pratar om e ju "Twilight" :)

jag å markus var inne i borås igår å såg den...det var en lugn å mysig kväll. behövligt det me ibland.

fasiken vad söt han var me...kunde knappt släppa det igår, hans blick sögs igenom bioduken ju :)
längtar så till nästa film, kommer inte ihåg när den skulle komma ut, men hoppas på snart.

idag e det en städ å tvätt dag, jippi!!! markus jobbar, men när han kommer hem ikväll ska vi klä våran julgran, vet att det e lite väl tidigt, men det e ju våran första jul att fira ihop, å våran första julgran så vi kan inte bärga oss :) hihi...
å så får man försöka liva upp med lite belysning å skimmrande kulor, för ute e det så dystert...

ska ner å slänga in en ny maskin nu, å ta tag i städningen, alltid gott när det e överstökat. skulle även behöva ta hand om min bil, fasiken vad den ser ut nu, både invändigt å utvändigt. en massa salt på som sugs fast i lacken som jag knappt har på bilen, e nämligen inte vaxad på ett par år....:/

så e det, man kan inte ta hand om allt, men tvätten måste jag ta tag i nu :)

ha det!! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0